Συχνές Ερωτήσεις – FAQs

Ποια είναι η ώρα check in σε ένα ξενοδοχείο;

Η ώρα check in (ώρα άφιξης) σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να διαφέρει από ένα ξενοδοχείο σε ένα άλλο. Συνήθως είναι το μεσημέρι μετά τις 14:00 μ.μ. ή τις 15:00 μ.μ. Ωστόσο, ορισμένα ξενοδοχεία μπορεί να έχουν νωρίτερη ή αργότερη ώρα άφιξης, επομένως είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο ή να διαβάσετε την ιστοσελίδα ή την επιβεβαίωση κράτησης του ξενοδοχείου για τη συγκεκριμένη ώρα άφιξης. Αρκετά ξενοδοχεία εφόσον υπάρχει διαθέσιμο δωμάτιο δίνουν την δυνατότητα για check in νωρίτερα.
Στο Εkdromi.gr προσπαθούμε με τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μας να δίνουμε στους πελάτες μας την δυνατότητα αυτή, πάντα στα πλαίσια τις διαθεσιμότητας των ξενοδοχείων και με την προϋπόθεση ότι το δωμάτιο είναι έτοιμο για χρήση.

Τι είναι το early check in;

Το Early check in είναι η δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να πραγματοποιήσει την άφιξή του στο ξενοδοχείο νωρίτερα από την προβλεπόμενη ώρα άφιξης κατόπιν συνεννόησης με το ξενοδοχείο. Και βεβαίως με αυτήν την παροχή να κερδίσει περισσότερο χρόνο διακοπών!

Αρκετά ξενοδοχεία που συνεργάζονται με το Ekdromi.gr προσφέρουν τη δυνατότητα early check in. Αυτά τα ξενοδοχεία θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Παροχές” και επιλέγετε την παροχή “Early Check In”. Θα σας εμφανιστούν τα ξενοδοχεία τα οποία είτε δίδουν εγγυημένο early check in, είτε δίδουν early check in κατόπιν διαθεσιμότητας. Ειδικά στην περίοδο της υψηλής ζήτησης (high season) το early check in δίδεται κατόπιν διαθεσιμότητας. Εάν κάποιο ξενοδοχείο που έχετε επιλέξει να διαμείνετε δεν αναγράφει την δυνατότητα αυτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ekdromi.gr προκειμένου να μεσολαβήσει στο ξενοδοχείο και εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να σας δοθεί το early check in χωρίς χρέωση.

Γιατί η ώρα check in είναι τόσο αργά;

Το check in είναι στην προκαθορισμένη ώρα (14.00-15.00), προκειμένου αφενός οι προηγούμενοι ένοικοι του δωματίου να έχουν χρόνο να αποχωρήσουν και αφετέρου μετά την αναχώρηση των προηγούμενων πελατών, να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος απολύμανσης και καθαρισμού του δωματίου καθώς επίσης και επαρκούς αερισμού του δωματίου.

Ποια είναι η ώρα check out από ένα ξενοδοχείο;

H ώρα check out ή ώρα αναχώρησης μπορεί να διαφέρει από ένα ξενοδοχείο σε άλλο ξενοδοχείο. Συνήθως είναι στις 11.00 ή 12 το μεσημέρι.
Ωστόσο, ορισμένα ξενοδοχεία μπορεί να έχουν αργότερη ώρα αναχώρησης, επομένως είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο ή να διαβάσετε την ιστοσελίδα ή την επιβεβαίωση κράτησης του ξενοδοχείου για τη συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης.

Τι είναι το late checkout;

Το Late check out είναι η δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να πραγματοποιήσει την αναχώρησή του από το ξενοδοχείο αργότερα από την προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης κατόπιν συνεννόησης με το ξενοδοχείο. Είναι μα πολύ σημαντική παροχή διότι παρατείνει την ώρα διαμονής και τον χρόνο διακοπών εκμεταλλευόμενος στο έπακρο κάθε παραπάνω στιγμή!
Στο Ekdromi.gr υπάρχει η δυνατότητα να κάνει ο πελάτης αναζήτηση στα ξενοδοχεία που παρέχουν late check out επιλέγοντας την αντίστοιχη παροχή στο site.

Αρκετά ξενοδοχεία του ekdromi.gr προσφέρουν τη δυνατότητα late check out. Αυτά θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Παροχές” και επιλέγετε την παροχή “Late Check Out”.
Θα σας εμφανιστούν τα ξενοδοχεία τα οποία είτε δίδουν εγγυημένο late check out , είτε δίδουν late check out κατόπιν διαθεσιμότητας. Ειδικά στην περίοδο της υψηλής ζήτησης (high season) το late check out δίδεται κατόπιν διαθεσιμότητας. Εάν κάποιο ξενοδοχείο που έχετε επιλέξει να διαμείνετε δεν αναγράφει την δυνατότητα αυτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ekdromi.gr προκειμένου να μεσολαβήσει στο ξενοδοχείο και εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να σας δοθεί το late check out χωρίς χρέωση.

Μπορείς να αποχωρήσεις από ένα ξενοδοχείο χωρίς να κάνεις check out;

Δεν είναι δυνατόν να αποχωρήσει κάποιος από το ξενοδοχείο χωρίς να κάνει check out. Θα πρέπει να ενημερωθεί η reception ώστε να αποδεσμευτεί το δωμάτιο, να επιστραφεί το κλειδί του δωματίου, να πληρωθούν τυχόν λογαριασμοί (όπως κατανάλωση από το mini bar/ extras) και να εκδοθούν τα απαραίτητα παραστατικά.

Πόση ώρα μπορείς να παραμείνεις σε ένα ξενοδοχείο αφού κάνεις check out;

Δε μπορείς να παραμείνεις εντός του δωματίου πλέον αφού κάνεις check out. Σε συνεννόηση με το ξενοδοχείο μπορείς να ζητήσεις να κρατήσουν τις αποσκευές σου στον ειδικό χώρο αποσκευών και να ζητήσεις άδεια χρήσης στους χώρους του ξενοδοχείου όπως την πισίνα, το σπα ή το γυμναστήριο.

Έχουν τα ξενοδοχεία ρεσεψιονιστ 24/7;

Οι ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας υποδοχής διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν 24ωρη υπηρεσία υποδοχής. Θα είναι καλύτερο να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο ή να διαβάσετε την ιστοσελίδα του για να ενημερωθείτε. Εάν βεβαίως αυτό αποτελεί σημαντικό κριτήριο για να προγραμματίσετε τη διαμονή σας σε ένα ξενοδοχείο, τότε επικοινωνήστε με το Ekdromi.gr για να μπορέσει να σας ενημερώσει για τα ξενοδοχεία που διαθέτουν 24ωρη υπηρεσία υποδοχής.

Τι να πω όταν φτάσω σε ένα ξενοδοχείο;

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο απλώς αναφέρετε το ονοματεπώνυμο σας και δίνετε τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα (συνήθως την ταυτότητα ή το διαβατήριο και το voucher της κράτησής σας).

Για τις κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω του Ekdromi.gr το ξενοδοχείο είναι ήδη ενημερωμένο και σας αναμένει στην ημερομηνία που έχετε κλείσει! Το μόνο που χρειάζεται είναι η ταυτότητά σας και το voucher της κράτησης!

Ποια ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν πρωινό;

Τα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα διαθέτουν πρωινό. Κάποια ξενοδοχεία δίδουν δωρεάν το πρωινό όταν ο πελάτης πληρώσει τη διαμονή. Συνήθως η τιμή περιλαμβάνει το πρωινό.

Στο Ekdromi.gr η πλειοψηφία των ξενοδοχείων παρέχουν Πρωινό. Είτε ως ΔΩΡΟ είτε ως παροχή που έχει ήδη συνυπολογιστεί στην τιμή. Αυτά τα ξενοδοχεία θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Διατροφής” και επιλέγετε την διατροφή “Πρωινό”.

Τι σημαίνει “continental breakfast”;

Σερβίρεται στην Ευρώπη κυρίως και στη Βόρεια Αμερική αλλά και σε άλλα μέρη του κόσμου αντί του αγγλικού πρωϊνού και αντικαθιστά το όχι και τόσο υγιεινό αμερικάνικο πρωϊνό. Είναι απλό και βολικό για ταξιδιώτες που βιάζονται και θέλουν να πάρουν το πρωϊνό τους γρήγορα. Προσφέρονται συνήθως: φέτες ψωμιού με βούτυρο, ζαμπόν, μέλι, τυρί, διάφορα είδη ψωμιού και ρολά, φρούτα και διάφορα είδη ζεστών ροφημάτων και χυμών.
Στο Ekdromi.gr τα περισσότερα ξενοδοχεία παρέχουν Πρωινό. Αυτά τα ξενοδοχεία θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Διατροφής” και επιλέγετε την διατροφή “Πρωινό”.

Τι σημαίνει αμερικάνικο πρωινό;

Το πρωινό αποτελείται συνήθως από αυγά, μπέικον, μικρά λουκάνικα, τηγανίτα με σιρόπι σφενδάμου. Επιπλέον, σερβίρεται φρυγανισμένο ψωμί, καφές ή τσάι και χυμός. Προαιρετικά, δημητριακά με γάλα. Γενικά είναι ένα πλούσιο πρωϊνό
Αρκετά ξενοδοχεία του ekdromi.gr παρέχουν Πρωινό. Αυτά θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Διατροφής” και επιλέγετε την διατροφή “Πρωινό”.

Τι σημαίνει πακέτο all inclusive;

To all inclusive πρόγραμμα είναι το πιο πλήρες διατροφικό πρόγραμμα και βοηθάει τους πελάτες να κάνουν έναν πιο σωστό οικονομικό προγραμματισμό των εξόδων των διακοπών τους, καθώς γνωρίζουν από πρίν τα έξοδα φαγητού και ποτών που είναι και το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων μετά τη διαμονή. Ιδιαιτέρως σε οικογένειες με παιδιά.
Ένα τυπικό All Inclusive πρόγραμμα περιλαμβάνει Πρωινό, Μεσημεριανό, Βραδινό, Σνακς και ποτά. Ανάλογα της ποιότητας και του πλήθους των παροχών ονομάζεται και Light All Inclusive ή Premium All Inclusive ή All Inclusive.
Πολλά ξενοδοχεία του ekdromi.gr παρέχουν All Inclusive. Αυτά θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Διατροφής” και επιλέγετε την διατροφή “All Inclusive”. Η απλά κλικάρετε το button <> στο κεντρικό menu.

Παραθέτουμε ένα τυπικό πρόγραμμα all inclusive:
Το πρόγραμμα All Inclusive περιλαμβάνει:
ΓΕΥΜΑΤΑ
Κεντρικό Εστιατόριο, σε μπουφέ
Πρωινό: 07:30 - 10:00 Γεύμα: 13:00 - 14:30 Δείπνο: 20:00 - 22:00
ΠΟΤΑ
Κεντρικό Εστιατόριο μαζί με τα γεύματα
Ελεύθερη κατανάλωση χύμα κρασιού, βαρελίσιας μπύρας, αναψυκτικών και νερού.
Μπαρ πισίνας 11:00 – 23:00 & Κεντρικό Μπαρ 18:00 – 23:00
Εγχώρια αλκοολούχα ποτά: ούζο, ρακή, μπράντυ, βαρελίσια μπύρα, κρασί, τζιν, βότκα, ρούμι, ουίσκι. Μη αλκοολούχα ποτά: αναψυκτικά, σόδες, χυμοί, καφές φίλτρου και τσάi.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ / EΞΤΡΑ:
Alcoholic drinks: κονιάκ, σαμπάνια, επώνυμα διεθνή ποτά, κοκτέιλ.
ΣΝΑΚ
Μπαρ πισίνας 11:00 – 23:00 & Mini Club 16:00-17:00
ΠΑΡΑΛΙΑ, ΠΙΣΙΝΑ & ΣΠΟΡ
Πετσέτες θαλάσσης παρέχονται κατόπιν επιστρεπτέας εγγύησης Ξαπλώστρες και ομπρέλες παρέχονται δωρεάν εντός του ξενοδοχείου, καθώς και στην παραλία. Ο εξοπλισμός των ακολούθων χερσαίων σπορ παρέχεται με εγγύηση: πινγκ πονγκ, τέννις, μίνι γκολφ, μπάσκετ, pétanque, βόλλεϊ & μίνι ποδόσφαιρο.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ / EΞΤΡΑ:
Θαλάσσιο σκι, αλεξίπτωτο, μπανάνα, ρινγκς, ενοικίαση ποδηλάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
Διεθνής & πολύγλωσση ομάδα ψυχαγωγίας. Παραστάσεις, θεματικές βραδιές, ημερήσιο πρόγραμμα, ομαδικά παιχνίδια και σπορ. Ελληνική βραδιά με παραδοσιακούς χορούς κάθε εβδομάδα. Μίνι Κλαμπ για παιδιά (4-12 ετών) σε ξεχωριστό χώρο με παιδική πισίνα, παιδική χαρά, παιχνίδια, δραστηριότητες και διασκέδαση. Τζούνιορ Κλαμπ για εφήβους (12-16 ετών) με σπορ,ομαδικά παιχνίδια και διασκέδαση. Το Μίνι και το Τζούνιορ Κλαμπ λειτουργούν μόνο κατά την υψηλή περίοδο.
Η διαθεσιμότητα των εστιατορίων και μπαρ (ωράριο & μήνες λειτουργίας) μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τα ισχύοντα υγειονομικά μέτρα & την εποχικότητα του ξενοδοχείου.
Τα “All-Inclusive” προνόμιά σας ξεκινούν στις 15:00 την ημέρα άφιξής σας, και λήγουν στις 12:00 την ημέρα αναχώρησής σας.
To “All-Inclusive” βραχιολάκι σας είναι υποχρεωτικό και πρέπει να φοριέται/φαίνεται συνεχώς.
Η παραγγελία καθώς και η κατανάλωση αλκοόλ απαγορεύεται αυστηρά για παιδιά κάτω των 18 ετών.
Οι καταναλώσεις γευμάτων, ποτών και οι υπηρεσίες επιτρέπονται μόνο για προσωπική σας χρήση.
Η Διεύθυνση διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει ή να αναιρέσει τα “All-Inclusive” προνόμια πελατών που συμπεριφέρονται ανάρμοστα, ενοχλητικά, επιθετικά ή χωρίς σεβασμό προς άλλους πελάτες ή το προσωπικό.
Check In: 15:00
Check Out: 12:00

Τι σημαίνει ημιδιατροφή;

Περιλαμβάνει πρωϊνό και μεσημεριανό ή πρωϊνό και βραδινό.
Συνήθως επιλέγεται από πελάτες που επιθυμούν να μην δεσμεύονται για όλα τα γεύματα εντός του ξενοδοχείου και επιθυμούν να φάνε κάποιο γεύμα στον προορισμό που επισκέπτονται και να πιούνε τα ποτά τους και τον καφέ τους εκτός ξενοδοχείου ή εντός ξενοδοχείου αλλά σε a la cart εστιατόριο και bar
Tα περισσότερα ξενοδοχεία του ekdromi.gr παρέχουν Ημιδιατροφή. Είτε ως ΔΩΡΟ είτε ως παροχή που έχει ήδη συνυπολογιστεί στην τιμή. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά από το τι περιλαμβάνει η προσφορά αν είναι πρωινό και μεσημεριανό ή πρωινό και βραδινό. Αυτά θα τα εντοπίσετε ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Διατροφής” και επιλέγετε την διατροφή “Ημιδιατροφή”.

Τι σημαίνει boutique hotel;

To σήμα “Boutique hotel” αφορά την προσπάθεια του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, για ποιοτική αναβάθμιση του ξενοδοχειακού προϊόντος και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού. Λειτουργεί και ως ένα μέσο αναγνώρισης, διάκρισης και προώθησης των ξενοδοχειακών μονάδων που προσφέρουν «διαφοροποιημένη εμπειρία διαμονής» στους πελάτες τους. To boutique hotel αναφέρεται κυρίως ως ένα μικρό, κομψό ξενοδοχείο, που συνήθως βρίσκεται σε μια μοντέρνα αστική περιοχή.
Στο Ekdromi.gr διαθέτουμε και αναδεικνύουμε πληθώρα boutique hotels.Μπορείτε να εντοπίσετε στο ekdromi.gr τα Boutique Hotels ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Τύπος Καταλύματος” και επιλέγετε τα “Boutique Hotels”.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο και ένα resort;

• Τα resort είναι μέρη ή πόλεις που παρέχουν χαλάρωση και αναψυχή πέρα ​​από τη διαμονή, τα γεύματα και άλλες υπηρεσίες.
• Ένα resort περιέχει συνήθως ένα ξενοδοχείο και μια ποικιλία από άλλες δυνατότητες αναψυχής, ενώ ένα ξενοδοχείο είναι ένας χώρος που σας προσφέρει διαμονή και γεύματα. Βεβαίως υπάρχουν ξενοδοχεία που προσφέρουν πολλές περισσότερες υπηρεσίες.
• Συνήθως στα resort οι πελάτες πάνε για χαλάρωση ή για αναψυχή. Από την άλλη το ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σύντομη διαμονή ή ακόμα και για διακοπές και σε αντίθεση με το resort να είναι εντός πόλεως.
• Τα ξενοδοχεία βρίσκονται συνήθως σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως κοντά σε αεροδρόμια, σιδηροδρομικούς σταθμούς μεγάλων πόλεων και πόλεων ή σε επιχειρηματικούς χώρους ή περιοχές. Τα resorts βρίσκονται στη μέση του φυσικού και γραφικού περιβάλλοντος, σε παραλίες κτλ.

Γιατί τα ξενοδοχεία ζητάνε προκαταβολή;

Τα ξενοδοχεία στα πλαίσια του να πραγματοποιήσουν μια κράτηση και να δεσμεύσουν το δωμάτιο, χρειάζονται μια προκαταβολή. Χωρίς προκαταβολή μπορεί ο πελάτης να ακυρώσει και το δωμάτιο να μείνει αδιάθετο, ενώ θα μπορούσε να είχε διατεθεί σε άλλον πελάτη την συγκεκριμένη ημερομηνία. Η προκαταβολή μπορεί να είναι από 20-30% έως και πλήρης εξόφληση. Ιδιαιτέρως εάν η κράτηση αφορά ημερομηνίες που το ξενοδοχείο έχει υψηλές πληρότητες ή η τιμή που διατίθεται το δωμάτιο είναι εκπτωτική, τότε συνήθως ζητείται το 100% της κράτησης.
Στο Εkdromi.gr που οι περισσότερες τιμές αποτελούν σημαντικές προσφορές, ζητείται η εξόφληση της κράτησης. Δίδεται ,ιδιαιτέρως σε μεγάλης αξίας κρατήσεις, η δυνατότητα και προκαταβολής. Επίσης με την χρήση πιστωτικών καρτών υπάρχει η δυνατότητα δόσεων.

Γίνεται επιστροφή ποσού αν αποχωρήσω νωρίτερα από ένα ξενοδοχείο;

Όχι δε γίνεται επιστροφή εκτός και αν συντρέχουν σοβαροί ειδικοί λόγοι (π.χ. υγείας). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση πριν την αναχώρηση από το ξενοδοχείο. Για κρατήσεις που γίνονται μέσω του Ekdromi.gr πάντα επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό για τον πελάτη πάντα σε συνεργασία με το ξενοδοχείο. Ο στόχος μας στο Ekdromi.gr είναι η καλύτερη εμπειρία διαμονής του πελάτη μας, ακόμη και όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα. Και τότε είμαστε μαζί του και κοντά του προσπαθώντας για την καλύτερη δυνατή λύση.

Μπορεί ένα ξενοδοχείο να διώξει έναν πελάτη;

Είναι κάτι πολύ πολύ σπάνιο. Για να συμβεί θα πρέπει ο πελάτης π.χ. να διαταράσσει την ηρεμία και γαλήνη του ξενοδοχείου ή να προκαλεί σοβαρά προβλήματα με τους άλλους πελάτες ή στο ίδιο το ξενοδοχείο ή να μην συμμορφώνεται με τους κανόνες λειτουργίας του ξενοδοχείου

Πότε μπορεί ένα ξενοδοχείο να αρνηθεί τη διαμονή σε έναν επισκέπτη;

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να αρνηθεί τη διαμονή ενός επισκέπτη εφόσον δεν έχει διαθεσιμότητα δωματίων. Ένα ο πελάτης έχει προβεί σε κράτηση τότε δεν μπορεί να του αρνηθεί τη διαμονή, παρά μόνο σε ειδικές περιπτώσεις πχ εάν ο πελάτης είναι ασθενής ή βρίσκεται σε κατάσταση μέθης ή η κράτησή του δεν ανταποκρίνεται στα πραγματικά δεδομένα (πχ 2 ενήλικες και 1 παιδί 5 ετών και έρχονται στο ξενοδοχείο 3 ενήλικες…).

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων;

Οι προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων έχει σχέση με τα τεχνικά και κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του. Ο ελάχιστος αριθμός μορίων βάσει του πιστοποιητικού του κατάταξης είναι για τα 4 αστέρια, 4.000
Επίσης επιβάλλεται για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων η πρόσβαση στο Διαδίκτυο και η δημιουργία δίγλωσσης ιστοσελίδας με επικαιροποιημένη πληροφόρηση για τις μονάδες και με ρεαλιστικές φωτογραφίες (εξωτερικοί χώροι, κοινόχρηστοι χώροι, δωμάτια).
Η διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών είναι υποχρεωτική για τα ξενοδοχεία 4* και η ελάχιστη σύνθεση πρωινού είναι, επίσης, υποχρεωτική για όλες τις κατηγορίες ως εξής: καφές (φίλτρου, στιγμιαίος, ελληνικός), τσάι, γάλα, 2 είδη φρέσκου ψωμιού, φρυγανιές, κέικ, βούτυρο, μαργαρίνη, 2 είδη μαρμελάδας, μέλι, τυρί, αλλαντικά, αυγά (ζεστά/κρύα), γιαούρτι, δημητριακά, χυμοί φρούτων, φρέσκα φρούτα.
Η υπηρεσία δωματίου είναι υποχρεωτική επί 12 ώρες για τα 4 αστέρων. Υποχρεωτική είναι σε καθημερινή βάση η καθαριότητα δωματίων και κοινόχρηστων χώρων για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων και η αλλαγή των κλινοσκεπασμάτων είναι υποχρεωτική κάθε 2 ημέρες για τα 4 αστέρων. H συχνότητα αλλαγής ιματισμού μπάνιου είναι υποχρεωτική κάθε μέρα. Η θέρμανση ή ο κλιματισμός αποτελεί υποχρεωτική υπηρεσία για όλες τις κατηγορίες σε όλους τους χώρους των ξενοδοχείων όλο τον χρόνο. Η υποδοχή είναι υποχρεωτικά ανοικτή 24 ώρες. Υποχρεωτική είναι η υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών, η παροχή πρόσθετων ειδών κοσμητικής (καλύμματα κεφαλής, βαμβάκι, ξυραφάκια μιας χρήσεως, μπατονέτες αυτιών, λοσιόν ή γαλάκτωμα σώματος – χεριών, κρέμα μαλλιών, λίμα νυχιών, σακούλες υγιεινής, οδοντόβουρτσα με οδοντόπαστα μιας χρήσεως, χαρτομάντιλα) και λοιπές εξυπηρετήσεις (σάκος ρούχων για καθαριστήριο, απαραίτητα υλικά για ράψιμο, φάκελος αλληλογραφίας, γραφική ύλη, βερνίκι και κόκαλο υποδημάτων).
Το Ekdomi.gr συνεργάζεται με πάρα πολλά ξενοδοχεία 4 αστέρων σε όλη την Ελλάδα που κατ ελάχιστον εκπληρώνουν τα ανωτέρω χαρακτηριστικά.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων;

Οι προϋποθέσεις για να χαρακτηριστεί ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων έχει σχέση με τα τεχνικά και κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τους. Ο ελάχιστος αριθμός μορίων βάσει του πιστοποιητικού τους κατάταξης είναι για τα 5 αστέρια, 5.500.
Για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων κρίνεται υποχρεωτική η πρόσβαση στο Διαδίκτυο και η δημιουργία δίγλωσσης ιστοσελίδας με επικαιροποιημένη πληροφόρηση για τις μονάδες και με ρεαλιστικές φωτογραφίες (εξωτερικοί χώροι, κοινόχρηστοι χώροι, δωμάτια).
Η διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών είναι υποχρεωτική και η ελάχιστη σύνθεση πρωινού είναι, επίσης, υποχρεωτική για όλες τις κατηγορίες ως εξής: καφές (φίλτρου, στιγμιαίος, ελληνικός), τσάι, γάλα, 2 είδη φρέσκου ψωμιού, φρυγανιές, κέικ, βούτυρο, μαργαρίνη, 2 είδη μαρμελάδας, μέλι, τυρί, αλλαντικά, αυγά (ζεστά/κρύα), γιαούρτι, δημητριακά, χυμοί φρούτων, φρέσκα φρούτα.
Η υπηρεσία δωματίου είναι υποχρεωτική επί 24 ώρες για τα 5 αστέρων. Υποχρεωτική είναι σε καθημερινή βάση η καθαριότητα δωματίων και κοινόχρηστων χώρων για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων και η αλλαγή των κλινοσκεπασμάτων είναι υποχρεωτική κάθε μέρα. H συχνότητα αλλαγής ιματισμού μπάνιου είναι υποχρεωτική κάθε μέρα. Η θέρμανση ή ο κλιματισμός αποτελεί υποχρεωτική υπηρεσία για όλες τις κατηγορίες σε όλους τους χώρους των ξενοδοχείων όλο τον χρόνο. Η υποδοχή είναι υποχρεωτικά ανοικτή 24 ώρες. Υποχρεωτική είναι η υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών, η παροχή πρόσθετων ειδών κοσμητικής (καλύμματα κεφαλής, βαμβάκι, ξυραφάκια μιας χρήσεως, μπατονέτες αυτιών, λοσιόν ή γαλάκτωμα σώματος – χεριών, κρέμα μαλλιών, λίμα νυχιών, σακούλες υγιεινής, οδοντόβουρτσα με οδοντόπαστα μιας χρήσεως, χαρτομάντιλα) και λοιπές εξυπηρετήσεις (σάκος ρούχων για καθαριστήριο, απαραίτητα υλικά για ράψιμο, φάκελος αλληλογραφίας, γραφική ύλη, βερνίκι και κόκαλο υποδημάτων).
Το Ekdromi.gr συνεργάζεται με πλήθος ξενοδοχείων 5 αστέρων προσφέροντας εξαιρετικές εμπειρίες διαμονής και υπηρεσιών στους πελάτες του.

Τι παροχές προσφέρει συνήθως ένα δωμάτιο ξενοδοχείου;

Ένα δωμάτιο ξενοδοχείου προσφέρει συνήθως παροχές που αφορούν την άνετη διαμονή και εξυπηρέτηση των επισκεπτών του (καλό κρεβάτι και στρώμα, τηλεόραση, κλιματισμός, ατομικό μπάνιο, σεσουάρ, wifi, γκαρνταρόμπα, αποθηκευτικό χώρο, μπαλκόνι κλπ.)
Ανάλογα την ποιότητα του ξενοδοχείου και τον τύπο δωματίου υπάρχουν και περισσότερες παροχές σε ένα δωμάτιο (μεγαλύτερο δωμάτιο, σαλόνι, μεγαλύτερο μπαλκόνι, jacuzzi, saouna, share η private pool κτλ)
Στο Ekdromi.gr διαθέτουμε μέσω των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων όλους τους τύπους δωματίων που μπορούν να καλύψουν τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού πελάτη.

Γιατί τα ξενοδοχεία ρωτάνε τον αριθμό των επισκεπτών;

Τα ξενοδοχεία ρωτάνε τον αριθμό των ατόμων για να διαθέσουν το κατάλληλο δωμάτιο βάσει χωρητικότητας και να εξυπηρετηθούν άριστα οι πελάτες κατά τη διαμονή τους.
Στο Ekdromi.gr σε κάθε ξενοδοχείο παρουσιάζουμε το σύνολο των δωματίων που διαθέτει ανάλογα με την επιθυμητή σύνθεση. Πχ 2 ενήλικες και 1 παιδί φιλοξενείται σε διαφορετικό τύπο δωματίου από 2 ενήλικες και 2 παιδιά και βεβαίως σε διαφορετικό τύπο δωματίου από 2 ενήλικες.
Στο Ekdromi.gr υπάρχει η δυνατότητα επιλογής δωματίων με θέα θάλασσα, ή κήπο ή πισίνα ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη μας. Και βεβαίως διατίθενται και σουίτες για ακόμη περισσότερες παροχές και άνεση.

Πώς ζητάω κούνια ή επιπλέον κρεβάτι σε ένα ξενοδοχείο;

Ζητάτε κούνια ή επιπλέον κρεβάτι σε ξενοδοχείο τηλεφωνικά κατά τη διάρκεια της κράτησης σας. Συνήθως κούνια ή bay coat διαθέτουν τα περισσότερα ξενοδοχεία. Επιπλέον κρεβάτι διαθέτουν όλα τα ξενοδοχεία καθώς ζητώντας επιπλέον κρεβάτι αλλάζουμε τύπο δωματίου και από δίκλινο πάμε σε τρίκλινο δωμάτιο ή από μονόκλινο σε δίκλινο. Εάν ένα ξενοδοχείο δεν έχει διαθέσιμο baby coat μπορούμε να φέρουμε το δικό μας, αρκεί να το επιτρέπει ο χώρος του δωματίου.
Στο Ekdromi.gr όσοι πελάτες μας ζητάνε είτε κούνια είτε επιπλέον κρεβάτι, τους δίνουμε τις κατάλληλες συμβουλές για να βρούνε το ιδανικό δωμάτιο διαμονής για την οικογένειά τους.

Γιατί ένα ξενοδοχείο μπορεί να ρωτήσει τον λόγο της διαμονής μου;

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να ρωτήσει τον λόγο της διαμονής σας μόνο στα πλαίσια του να σας προσφέρει κάτι παραπάνω ως υπηρεσία. Πχ έχετε επισκεφθεί ένα ξενοδοχείο για επαγγελματικούς λόγους (διαμονή στην περιοχή για εργασιακούς λόγους) και χρειάζεστε την υπηρεσία αφύπνισης ή επιθυμείτε το πρωινό σας να παρατεθεί στο δωμάτιο σας ή τυχόν κάποια άλλη ανάγκη σας. Εάν η διαμονή γίνεται για λόγους διακοπών τότε το ξενοδοχείο μπορεί να σας δώσει χρήσιμές πληροφορίες και tips για την περιοχή, τα αξιοθέατα, τις παραλίες, το φαγητό κτλ.
Στο Ekdromi.gr δίνουμε μεγάλη σημασία στο να ενημερώνουμε τον πελάτη μας για αξιοθέατα της περιοχής στην οποία πρόκειται να διαμείνει, τυχόν γαστρονομικές τοπικές επιλογές και βεβαίως tips για δραστηριότητες και παραλίες.

Μπορεί ένα ξενοδοχείο να αποκαλύψει τη λίστα των επισκεπτών του;

Ποτέ. Ένα ξενοδοχείο δε μπορεί να αποκαλύψει τη λίστα των επισκεπτών του καθώς σέβεται το προσωπικό απόρρητο. Ωστόσο υπάρχουν και οι εξαιρέσεις σε περίπτωση πχ αστυνομικής έρευνας που και τότε γίνεται με εισαγγελική παρέμβαση και παραγγελία.
Αντίστοιχα το Ekdromi.gr ακολουθεί πολύ αυστηρά το gdpr και ουδέποτε θα αποκαλύψει τους πελάτες του σε οποιονδήποτε τρίτο, πέραν του συνεργαζόμενου ξενοδοχείου και αυτό μόνο για τις ανάγκες της κράτησης.

Γιατί τα ξενοδοχεία ρωτάνε τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας μου;

Τα Ξενοδοχεία ζητούν διεύθυνση κατοικίας στα πλαίσια της ταυτοποίησης του πελάτη τους καθώς και για να έχουν περισσότερα δεδομένα για το πελατολόγιο τους.
Στο Ekdromi.gr η διεύθυνση κατοικίας δεν αποτελεί στοιχείο υποχρεωτικό κατά την πραγματοποίηση μιας κράτησης.

Γιατί τα ξενοδοχεία ζητάνε ταυτότητα;

Τα ξενοδοχεία ζητούν ταυτότητα για ταυτοποίηση στοιχείων της κράτησης και βεβαίως εκ του νόμου σε περίπτωση που κάτι συμβεί θα πρέπει να γνωρίζουν τα στοιχεία των ενοίκων τους.
Στο Ekdromi.gr δεν ζητούνται ποτέ στοιχεία ταυτότητας προκειμένου να πραγματοποιήσει μια κράτηση ενας πελάτης μας.

Γιατί τα ξενοδοχεία ζητάνε πιστωτική κάρτα;

Τα ξενοδοχεία ζητούν πιστωτική κάρτα για να διασφαλίσουν ότι η κράτηση θα πληρωθεί και ως εγγύηση για τυχόν επιπλέον καταναλώσεις (πχ mini bar, pay tv, κτλ)
Στο Ekdromi.gr δεν ζητούνται ποτέ στοιχεία χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών.
Εάν ο πελάτης μας επιθυμεί να πραγματοποιήσει μια κράτηση με την χρήση καρτών, τον μεταφέρουμε στο περιβάλλον της εκάστοτε τράπεζας και εκεί δίδει τα στοιχεία της κάρτας του και πραγματοποιεί την κράτηση.

Τι κάνω αν δεν βρίσκω ξενοδοχείο;

Υπάρχουν πάνω από 10.000 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα.
Οπότε σίγουρα κάποιο ξενοδοχείο θα βρεθεί που να πληρεί τις επιθυμίες σας. Και εάν δεν βρεθεί την επιθυμητή χρονική περίοδο, σίγουρα λίγο πρίν ή λίγο μετά θα βρεθεί.
Στο Εkdromi.gr διαθέτουμε δωρεάν την υπηρεσία της ανεύρεσης καταλύματος σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών μας. Βεβαίως και ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο διαθέτουμε πάνω από 2.200 προτάσεις διαμονής σε όλη την Ελλάδα που μπορούν να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό πελάτη μας. Επιλογές από ένα απλό κατάλυμα μέχρι πολυτελή ξενοδοχεία.

Τι να πάρω μαζί μου για τη διαμονή μου σε ένα ξενοδοχείο;

Για τη διαμονή σας σε ένα ξενοδοχείο παίρνετε συνήθως τα προσωπικά σας πράγματα (ρούχα, παπούτσια, φορτιστές , βιβλία κτλ), την πιστωτική σας κάρτα και χρήματα και τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα, δηλαδή την ταυτότητα μου ή διαβατήριο.
Πέραν αυτών εάν έχετε αγοράσει από το Ekdromi.gr πάρτε μαζί σας και την καλύτερη σας διάθεση, καθώς σίγουρα θα έχετε εξοικονομήσει χρήματα για να κάνετε και άλλα πράγματα στον προορισμό!

Πόσα δωμάτια ξενοδοχείων έχουν κάμερες;

Τα δωμάτια των ξενοδοχείων δεν διαθέτουν κάμερες σεβόμενοι το προσωπικό απόρρητο.

Επιτρέπεται το κάπνισμα σε ένα ξενοδοχείο;

Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα εντός των χώρων του ξενοδοχείου.
Θα πρέπει να υπάρξει επικοινωνία με το εκάστοτε ξενοδοχείο για να μπορέσει να διαθέσει δωμάτιο για καπνίζοντες.

Επιτρέπονται τα κατοικίδια στα ξενοδοχεία;

Συνήθως τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται σε όλα τα ξενοδοχεία.
Υπάρχουν όμως ξενοδοχεία τα οποία είναι φιλικά προς τα κατοικίδια (pet friendly) και στα οποία επιτρέπονται. Συνήθως δέχονται τα μικρόσωμα ζωάκια κατόπιν αιτήματος και σε συγκεκριμένους τύπους δωματίων.
Θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο ή να διαβάσετε την ιστοσελίδα του για να ενημερωθείτε για την πολιτική του σχετικά με τα κατοικίδια ζωάκια.
Στο Ekdromi.gr αγαπάμε τα κατοικίδια και για να εξυπηρετήσουμε τους φίλους μας που έχουν κατοικίδια, έχουμε δημιουργήσει μια ειδική ενότητα που αναδεικνύει τα ξενοδοχεία που δέχονται κατοικίδια.
Μπορείτε να εντοπίσετε στο Ekdromi.gr τα ξενοδοχεία που δέχονται ζωάκια ως εξής: Επιλέγετε το πεδίο “Όλες οι προσφορές”, στη συνέχεια κλικάρετε το πεδίο “Παροχές” και επιλέγετε τα “Pet-friendly ”.

Πόσα δωμάτια ξενοδοχείων υπάρχουν στον κόσμο

Δημιουργούνται νέα ξενοδοχεία συνέχεια συνεπώς ο αριθμός των δωματίων είναι τεράστιος!
Όσον αφορά στους τύπους δωματίων υπάρχουν διαβαθμίσεις δωματίων.
Στο Ekdromi.gr μπορεί ενας πελάτης να βρεί όποιον τύπο δωματίου επιθυμεί:
Υπάρχουν τα DBL ( δίκλινα με ένα διπλό κρεβάτι με χαρακτηρισμό king size και queen size bed ) και εκείνα με ξεχωριστά κρεββάτια (twin), TRPL (τρίκλινα) , QDPL (τετράκλινα). Επίσης υπάρχουν τα δωμάτια standard, superior ( λίγο μεγαλύτερο από το standard), suite, studio, luxe ( κάποιες φορές αναφέρεται και ως deluxe όταν προσφέρουν ακόμα υψηλότερο επίπεδο άνεσης ), sea view, pool view, garden view, mountain view, share pool, with private pool και άλλοι πολλοί τύποι δωματίων που καλύπτουν πλήρως όλες τις επιθυμίες των πελατών μας.

Πόσο συχνά ανακαινίζονται τα ξενοδοχεία;

Τα ξενοδοχεία ανακαινίζονται όταν χρειασθεί ανάλογα τις ανάγκες τους.
Με την ολοκλήρωση της τουριστικής σεζόν τα περισσότερα ξενοδοχεία ξεκινάνε να προγραμματίζουν τη βελτίωση συντήρηση των χώρων τους και την αναβάθμιση των υπηρεσιών τους.
Στο Ekdromi.gr όταν ένα ξενοδοχείο έχει προβεί σε εκτενή ανακαίνιση συνήθως το γράφουμε ότι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο έχει πλήρως ανακαινιστεί ή ανανεωθεί ή εάν ένα ξενοδοχείο είναι καινούργιο επίσης αναγράφουμε ότι είναι νέο ξενοδοχείο.

Γίνονται διαρρήξεις σε δωμάτια ξενοδοχείων;

Συνήθως δε γίνονται διαρρήξεις σε δωμάτια ξενοδοχείων καθώς υπάρχει ασφάλεια καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας και πολλά δωμάτια ξενοδοχείων διαθέτουν και χρηματοκιβώτιο για περισσότερη ασφάλεια.
Ως Εkdromi.gr πάντοτε συμβουλεύουμε τους πελάτες μας, είτε να κάνουν χρήση των χρηματοκιβωτίων στα δωμάτια είτε εάν έχουν κάποιο πολύτιμο αντικείμενο να το δώσουν στο χρηματοκιβώτιο του ξενοδοχείου (εφόσον υπάρχει) και βεβαίως να μην αφήνουν στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια της διαμονής τους χρήματα και πολύτιμα αντικείμενα.

Για πόσο διάστημα κρατάνε τις κρατήσεις τα ξενοδοχεία;

Οι προ κρατήσεις στα ξενοδοχεία συνήθως διατηρούνται μέχρι να λήξει το χρονικό όριο που έχει δοθεί από το τμήμα κρατήσεων. Συνήθως για κρατήσεις low season είναι 2 ημέρες και για mid και high season 1 ημέρα για να γίνει επιβεβαίωση και εξόφληση.
Στο Ekdromi.gr προσπαθούμε πάντοτε να δίνουμε το δυνατόν περισσότερο χρόνο και άνεση στον πελάτη μας να εξοφλήσει, πάντα στα πλαίσια του να μην χαθεί η προσφορά που έχει βρεί και η διαθεσιμότητα του δωματίου.

Πόσο συχνά επιθεωρούνται τα ξενοδοχεία;

Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος διενεργεί, κατόπιν προειδοποίησης ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ελέγχους στα ξενοδοχεία στα πλαίσια της επίβλεψης της ορθής αποτύπωσης των κριτηρίων στις τεχνικές από τους Φορείς Διενέργειας Ελέγχων και Επιθεωρήσεων. Οι έλεγχοι πραγματοποιούνται με βάση την εκτίμηση κινδύνων και δεν υπάρχει περιορισμός ούτε προς το ελάχιστο, ούτε προς το μέγιστο της συχνότητας και έντασης.
Οι έλεγχοι αυτοί μπορούν να έχουν είτε προληπτικό χαρακτήρα είτε να διενεργούνται κατόπιν καταγγελίας ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιέλευσης σε γνώση του Ξ.Ε.Ε. παράβασης των απαιτήσεων, των προϋποθέσεων και των προδιαγραφών της νομοθεσίας.
Στο Ekdromi.gr είναι πολύ σημαντική η επιλογή των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, να πληρούν τα κριτήρια του Ξενοδοχειακού επιμελητηρίου και να διαθέτουν όλες τις σχετικές άδειες ασφάλειας και υγιεινής. Ξενοδοχεία που δεν λειτουργούν σύμφωνα με τα κριτήρια αυτά αποβάλλονται από το site του Ekdromi.gr . Σε αντίθεση με άλλα συστήματα κρατήσεων που απλώς δείχνουν μια βαθμολογία του πελάτη, στο Ekdromi.gr ένα κακό σε υπηρεσίες ή υποδομές ξενοδοχείο που δημιουργεί προβλήματα στη διαμονή και στην παροχή υπηρεσίας προς τους πελάτες μας, αποβάλλεται και δεν προβάλλεται από το site μας.

Πόσο συχνά γεμίζει πλήρως ένα ξενοδοχείο;

Συνήθως ένα ξενοδοχείο γεμίζει πλήρως σε περιόδους υψηλής ζήτησης όπως αργίες (28η Οκτωβρίου, 25η Μαρτίου κ.ά), εορτές (Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Θεοφάνεια, Πάσχα, Αγίου Πνεύματος κ.ά), και την περίοδο Ιουλίου και Αυγούστου.
Στο Ekdromi.gr προσπαθούμε να εξασφαλίζουμε πολύ καλές προσφορές από τα ξενοδοχεία ώστε να τα γεμίζουμε και άλλες περιόδους μέσης η χαμηλής ζήτησης. Αυτό είναι το πιο σημαντικό τόσο για τους πελάτες του Ekdromi.gr που επωφελούνται πολύ σημαντικών προσφορών όσο και για τους ξενοδόχους που καταφέρνουν να αυξήσουν τις πληρότητές τους

Ποια αλυσίδα ξενοδοχείων είναι η καλύτερη;

Υπάρχουν πολύ καλές ξενοδοχειακές αλυσίδες διεθνώς όπως η Marriott η Hilton Hotels & Resorts και πολλές άλλες.
Στην Ελλάδα πολύ καλές αλυσίδες ξενοδοχείων είναι ο Όμιλος Mitsis, η Blue Lagoon, η Brown, η Grecotel , η Civitel, η Comer Group, AKS Hotels κ.α.
Το Εkdromi.gr συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ελλάδα προσφέροντας εξαιρετικά ξενοδοχεία για διαμονή στους πελάτες του και πάντοτε στις καλύτερες τιμές!

Τι είναι τα amenities

Ta amenities είναι προϊόντα που συνήθως διατίθενται δωρεάν μέσα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Για παράδειγμα θα βρείτε σαμπουάν, σαπουνάκια, contitioner, μαλακτική κρέμα για τα μαλλιά, αφρόλουτρα, παντοφλες, σετ περιποίησης, σκουφάκια μπάνιου, body lotion, κρεμοσάπουνο ,σετ ομορφιάς, γαλάκτωμα σώματος, σετ ραπτικής κ.α. Αποτελούν πάντοτε μία καλή και χρήσιμη υπηρεσία για τους διαμένοντες πελάτες και προσδίδουν μια μεγάλη ικανοποίηση.

Τι είναι το Bed Tax

Το bed tax είναι ο λεγόμενος φόρος διαμονής. Είναι ένας φόρος που υπολογίζεται ανα διανυκτέρευση και διαφοροποιείται από την κατηγορία του καταλύματος. Εάν είναι δηλαδή 1 * ή 2* ή 5* κτλ , εάν είναι villas ή ενοικιαζόμενα δωμάτια. Πλέον στην χώρα μας έχει μετονομαστεί αντί για φόρος διαμονής σε τέλος ανθεκτικότητας του άρθρου 30 Ν.5073/2023 και εφαρμόζεται από την 1η Ιανουαρίου 2024. Kατά τους μήνες Μάρτιο έως Οκτώβριο διαμορφώνεται ανά ημέρα ως εξής: Για κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα 1-2 1,5€, 3* 3€, 4* 7€, 5* 10€, σε ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια – διαμερίσματα 1,50€ & σε αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα – τουριστικές επιπλωμένες επαύλεις (βίλες) 10€.
Κατά τους μήνες Νοέμβριο έως Φεβρουάριο, ως εξής: Για κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα 1-2 0,5€, 3* 1,5€, 4* 3€, 5* 4€, σε ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια – διαμερίσματα 0,50€ & σε αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα – τουριστικές επιπλωμένες επαύλεις (βίλες) 4€.
Το τέλος πληρώνεται από τον πελάτη κατ ευθείαν στο κατάλυμα κατά την αναχώρηση του

Τι είναι το room service

Τo room service είναι η υπηρεσία που διαθέτουν τα καταλύματα για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους κατά τη διαμονή τους στα δωμάτια. Οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφερθούν στα πλαίσια της υπηρεσίας αυτής ποικίλουν ανάλογα τις δυνατότητες των καταλυμάτων. Η πιο συνηθισμένη υπηρεσία είναι η παροχή είτε του πρωινού είτε κάποιου γεύματος στο δωμάτιο. Η παροχή ποτών, αναψυκτικών και πολλών άλλων ροφημάτων και φαγώσιμων επιλογών από το menu του καταλύματος, τα οποία προσφέρονται έναντι αντιτίμου στα δωμάτια των καταλυμάτων. Άλλες υπηρεσίες του room service είναι η δυνατότητα κλήσης αφύπνισης των επισκεπτών, ο καθαρισμός ρούχων, η επιπλέον παροχή υπηρεσίας καθαριότητας του δωματίου πέραν της προκαθορισμένης και άλλες πολλές υπηρεσίες που ενδεχομένως να επιθυμεί να απολαύσει ο επισκέπτης του καταλύματος και το κατάλυμα έχει τη δυνατότητα με την κατάλληλη χρέωση να παρέχει.

Tι είναι οι day guests;

Day guests είναι οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου οι οποίοι δεν διανυκτερεύουν, αλλά διαμένουν κάποιες ώρες στο ξενοδοχείο. Η ημερήσια ολιγόωρη διαμονή τους συνήθως συνοδεύεται από την χρήση μιας υπηρεσίας όπως: να γευματίσουν ή να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο του ξενοδοχείου, ή να συνδυάσουν ένα πρόγραμμα ευεξίας με spa, massage treatments , χρήση πισινών κ.α. Η ένας συνδυασμός ευεξίας, γαστρονομίας και διαμονής εντός μιας ημέρας.

Tι ειναι ο οικοτουρισμός;

Οικοτουρισμός ή οικολογικός τουρισμός είναι μια μορφή τουρισμού που οι δραστηριότητες των πελατών γίνονται στο εξωτερικό περιβάλλον χωρίς να προκαλούν πρόβλημα στο οικοσύστημα. Είναι μια μορφή τουρισμού που οι πελάτες που την επιλέγουν επιθυμούν να ενσωματωθούν στο οικοσύστημα της περιοχής που επισκέπτονται με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και την ευημερία του τοπικού πληθυσμού. Ο πελάτης συμμετέχει σε πλούσιες δραστηριότητες στη φύση όπως καγιάκ, ποδηλασία, ιππασία, περπάτημα, καταδύσεις, εξερεύνηση σε σπήλαιο κ.α. Καταναλώνει εντός των ξενοδοχείων η σε χώρους εστίασης προϊόντα που παράγονται στην εκάστοτε περιοχή και γνωρίζει την παράδοση, τον πολιτισμό και τους ντόπιους κατοίκους του προορισμού.

Ποια η διαφορά full board, half board

Το full board είναι ένα πρόγραμμα διατροφής που παρέχεται στα πλαίσια της διαμονής εντός του ξενοδοχείου και περιλαμβάνει πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Είτε από επιλογές από τον μπουφέ του ξενοδοχείου είτε με προκαθορισμένο menu (set menu). Τα ποτά δεν περιλαμβάνονται, εκτός και εάν αναγράφεται ως παροχή δηλαδή Πλήρης Διατροφή με ποτά. Η ημιδιατροφή είναι το πρόγραμμα διατροφής που παρέχεται στα πλαίσια της διαμονής εντός του ξενοδοχείου και περιλαμβάνει πρωινό και είτε μεσημεριανό είτε βραδινό, ανάλογα με τον προγραμματισμό του ξενοδοχείου. Επίσης τα ποτά δεν περιλαμβάνονται, εκτός και εάν αναγράφεται ως παροχή δηλαδή Ημιδιατροφή με ποτά. Και οι δύο λύσεις είναι πολύ δημοφιλείς στους πελάτες των ξενοδοχείων.

Ποια είναι η περίοδος αιχμής; (High Season)

Ως περίοδο αιχμής ορίζουμε την περίοδο υψηλής ζήτησης των ξενοδοχείων. Τέτοιες περίοδοι είναι οι εορταστικές περίοδοι Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Θεοφάνεια, Τριήμερο Καθαράς Δευτέρας, Τριήμερο 25ηςς Μαρτίου, Πάσχα, Τριήμερο Αγίου Πνεύματος και τριήμερο 28ης Οκτωβρίου. Και βεβαίως για τα καλοκαιρινά ξενοδοχεία περίοδος αιχμής είναι και η περίοδος Ιουλίου – Αυγούστου.

Tι ειναι ένα Family room;

Family room είναι το οικογενειακό δωμάτιο. Ένα οικογενειακό δωμάτιο έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας έως συνήθως 4 ενήλικες ή 2 ενήλικες και 2 παιδιά ανεξαρτήτως ηλικίας. Είναι τα πιο μεγάλα δωμάτια που διαθέτει ένα ξενοδοχείο τα οποία συνήθως διαθέτουν 2 τουαλέτες , 2 κρεβατοκάμαρες και ένα μικρό η μεγάλο σαλόνι.

Tι ειναι ένα Single room;

Single room είναι ο όρος που απευθύνεται σε δωμάτια στα οποία διαμένει ενας μόνο πελάτης. Διαθέτουν 1 ή 2 κρεβάτια και είναι συνήθως τα μικρότερα δωμάτια σε ένα ξενοδοχείο.

Tι ειναι Σουίτα;

Σουίτα είναι το πιο πλήρες σε επίπεδο παροχών δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Και το πιο μεγάλο. Διαθέτει τουλάχιστον 2 κρεβατοκάμαρες, σαλόνι και τραπεζαρία, μπαλκόνι και πολλές φορές διαθέτει και υποδομές για jacuzzi , αποκλειστική ή μοιραζόμενη πισίνα (για καλοκαιρινά ξενοδοχεία) , τζάκι (για χειμερινά ξενοδοχεία) και όλη η διαρρύθμιση και τα amenities παρέχουν μια αίσθηση πολυτέλειας. Είναι τα πιο ακριβά δωμάτια ενός ξενοδοχείου, όμως αξίζουν κάθε ευρώ για όσους μπορούν να διαμείνουν καθώς όλη η εμπειρία διαμονής είναι εξαιρετική, καθώς τα περισσότερα ξενοδοχεία στoυς πελάτες τος που διαμένουν σε σουίτες προσφέρουν και πολλές επιπλέον υπηρεσίες όπως δεύτερη καθαριότητα δωματίου εντός της ημέρας, late check out (18.00), early check in (10.00) ], δυνατότητα λήψης του πρωινού εντός της σουίτας κτλ.

Τι σημαίνει πολιτική ακύρωσης;

Το κάθε κατάλυμα έχει μια πολιτική ακύρωσης. Πολιτική ακύρωσης σημαίνει πότε μπορώ να ακυρώσω την κράτηση που έχω κάνει και εάν υπάρχει κάποιο κόστος για αυτήν την ακύρωση. Στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης χωρίς κανένα κόστος, εφόσον η ακύρωση της κράτησης γίνει εντός ενός χρονικού διαστήματος. Όσο βαδίζουμε προς την ημερομηνία διαμονής αρχίζουν και υπάρχουν ακυρωτικά (χρεώσεις δηλαδή σε περίπτωση που ζητηθεί ακύρωση κράτησης). Στις περισσότερες περιπτώσεις ξενοδοχείων έως και πριν 21 ημέρες από την ημερομηνία διαμονής εάν ακυρώσει ο πελάτης δεν έχει κανένα κόστος, κανένα ακυρωτικό ποσό. Μετά τις 21 ημέρες αρχίζουν κάποια ακυρωτικά πχ στις 14 ημέρες ή 7 ημέρες πριν την άφιξη μπορεί να είναι ένα 30%. Και φτάνουν 100% ακυρωτικά εάν η ακύρωση γίνει 2-3 ημέρες πριν την άφιξη ή εάν ο πελάτης δεν προσέλθει στο ξενοδοχείο για να διαμείνει. Υπάρχουν και ειδικές κρατήσεις που λέγονται non refundable οι οποίες προσφέρουν τις οικονομικότερες τιμές από όλες τις άλλες κρατήσεις, όμως έχουν ώς όρο ότι δεν μπορεί να γίνει καμία ακύρωση χωρίς να χρεωθεί ο πελάτης συνήθως το 100% ως ακυρωτικά.